Kommentit

En ole menossa minnekään — 3 kommenttia

  1. Nyt Timo kirjoitat järkeviä, kuten aina. Nuorempana minäkin kävin maineikkaissa kohteissa, mutta nytkyisin etsin rauhaa ja pientä kauneutta. Niitä yleensä löytää sieltä, missä suuret ihmisjouko eivät kulje.

  2. Minun ei ole tullut käytyä noissa ”kuuluissa” paikoissa juuri lainkaan. Olen vissiin aina ollut vähän ihmisiä karttavaa tyyppiä.

  3. Hienosti sanottu. En ole ymmärtänyt, miksi ihmisen pitäisi olla koko ajan menossa jotakin suunniteltua kohti. Matkalla olo on parasta.

Vastaa

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>