Kommentit

Vittuileva Sopuli: Vaeltajiako muka — 2 kommenttia

  1. Tosi on.
    Onneksi sentään ihmisvaeltajia talvella on vähän ja harvalukuisten sopulien niskaan putoavaa lunta ei usein kohdalle satu.

  2. Helmi! On ollut vähän taukoa lukemisessa, mutta toivoisin postausten kategoriassa ”vittuileva sopuli” jatkuvan tulevaisuudessakin. 😉 Hyvää lukemista rankan päivän päälle.

Vastaa

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>