Kommentit

Hypistelyä ja huoltoa — 4 kommenttia

  1. Jostain luin ja Joutsenen tehtaalla aikoinaan sanoivat, että sitä tennispalloa ei saisi käyttää, että se ei ole höyhenille hyväksi. Hellä ravistelu olisi parempi. En tiedä, toistan mitä olen kuullut/lukenut.

    Mulla ei ole kuivausrumpua eli olen kuivannut pussit kuivaustelineiden päällä, ravistellut vaan niitä aina ohikulkeissani. Hyvät ja kuohkeat niistä on tullut silleenkin.

  2. Olet oikeassa, miksiköhän ne pallot sinne joutuivat.

    Kaikki täytyy aina opetella moneen kertaan kun on laho pää.

    Lisäsin huomautuksen asiasta postauksen loppuun.

  3. Hienoa että talviretkeily saa jatkua, laiskasti olen itse sitä nyt harrastanut.
    Lähdettäiskö vajaan viikonpäästä Kelventeelle talviretkeileen?

Vastaa

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>