Kommentit

Kohti uutta vaellusvuotta — 3 kommenttia

  1. Valtavan ihania kuvia Timo. Tekisi mieli kayda jokaisessa kuvaamassasi paikassa. Taitaa jaada vain valokuviin, kiitos.

Vastaa

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>