Kohti uutta vaellusvuotta
Tähän aikaa vuodesta tekee mieli selata vanhoja vaelluskuvia ja vähitellen alkaa pohtia tulevia reissuja.
Laitanpa tähän muutamia, toivottavasti pääasiassa julkaisemattomia, kuvia vuosien varrelta, jos jotakuta kiinnostaisi.
- Pärjänjoki
- Jossain Itäkairassa
- Piekanaäytsi
- Semekurtalta Sevetille
- Kuoppilasjärven viimeiset jäät
- Kesäkuun ensimmäinen viikko: kesä 3 viikkoa etuajassa.
- Maisema Paistuntureilta
- Mieraslompolo
- Salmivaarat
- Itäkairan varvikkoa
- Appistunturit
- Pahaojan kämppä
- Vaelluskoira nukkuu
- Tekstuuria Muotkalta
- Kaldoaivin aarre
- Pakkaspäivä Kevolla
- Keskiyö Paistuntureilla
- Murkussa Kaldoaivilla
- Raekuuro Paistuntureilla
- Outtakkan rinteellä
- Kaldoaivin paljakkaa
- Sokosti kohoaa
- Tie Pöyrisjärvelle
- Suukisjoen mutkia
- Muotkan puutarha
- Ivalojoella
- Sateen jälkeen Tarvantovaaran takamailla
- Suomen suurin lähde
Kesäkuun alussa lähden Muotkalle, sitä tuskin mikään muuttaa, mutta vuoden muut reissut ovat vielä hakusessa. Tuskin ihminen vähemmällä kuin kolmella vaelluksella vuodessa selviää järkensä säilyttäen?





























kiitos, kiva näitä oli katsella ja fiilistellä tulevaa kesää.
Milloin kävit Pärjänjoella?
Ja missä päin Pärjänjokea?
Valtavan ihania kuvia Timo. Tekisi mieli kayda jokaisessa kuvaamassasi paikassa. Taitaa jaada vain valokuviin, kiitos.