Kommentit

Heliseviä lintuja — 1 kommentti

  1. Minulla on kamera ollut huollossa (Puolassa (on Euroopan huolto)) kohta kuukauden. Onneksi en sitä juuri nyt välttämättä tarvitse. Siinä on takuu korjaus äänipuolelle. Ilmoittivat siinä olevan kosteusvaurion, joka ei kuulu takuuseen ja sen korjauksen varaosia tässä odotellaan. Kamera on GH4.

Vastaa

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>