Ketuiksi meni Asentopaikan päiväkirja Posted on 25.9.2016 by tyy25.9.2016 Valokuvatessa joskus onnistuu, useimmiten ei. Joskus epäonnistuminen harmittaa enemmän, joskus taas vähemmän. Tämä merikotkakuva melkein onnistui, ja siksi harmittaa vähän tavallista epäonnistumista enemmän. Kk..ketuiksi meni, rähmäkäpälä.
Hmm… Linnulla on silmät kiinni? 😉