Lieneekö tämä parivaljakko siitä pesueesta keväisiä kiurun poikasia, joita kuvasin heinäkuussa. En tiedä, mutta samoilla rahkasammalilla lensivät nytkin.

Kohtahan alkaa matka talvisijoille, mutta nämä kaverit taitavat tulla takaisin jo varhain kevähällä.

Kommentit
Kiurun poikia — Ei kommentteja
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>